סגן ראש השב"כ: "טרור שמבצע יהודי חוזר אלינו כבומרנג"

    אסתי פלד 3 Comment on סגן ראש השב"כ: "טרור שמבצע יהודי חוזר אלינו כבומרנג"
    אילן יצחק צילום: מתוך ויקיפדיה
    20:26
    09.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו במסר תקיף: "אם נצטרך לעמוד לבד, נעמוד לבד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש השב"כ לשעבר וראש אגף החקירות בארגון אילן יצחק (תל"ם) התראיין ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על החיבור ליעלון: "בוגי יעלון יעבור את אחוז החסימה ואף מעבר לכך, בוגי יש לו ניסיון כשר ביטחון ורמטכ"ל וחבר קבינט. אני נשאר במפלגה בכל מחיר גם אם הסקרים יהיו נגדינו".

    שחיתות ורפיסות: בתחום השחיתות השלטונית, ברגע שהליכוד מכריז שגם אם יוגש כתב אישום כנגד נתניהו והוא ימשיך לעמוד בראש המפלגה. גם הרפיסות הנוכחית בטרור בעזה, מטרור העפיפונים ועד שיגור 400 רקטות. אני חושב שהייתי מחזיר מנה אחת אפיים כדי שחמאס יבין שזה לא יקרה שוב. עם צבא אימתני הכי חזק במזרח התיכון אבל מצד שני אזרחיה לא יכולים לישון בגלל פחד טילים. מאז צוק איתן לא ירו טילים על ישראל".

    עוד הוסיף: איך מפסיקים את הטרור, נותנים פקודה לצה"ל והוא כבר יודע לעשות את העבודה. אני נץ ביטחוני אני ימני.

    חקירת חיסול המחבל: "צריך לטפל נכון במקרה, כל טרור הוא טרור גם יהודי. אותם חוקרים שחוקרים את המחבלים מטפלים ביהודים,אסור להפלות ולטפל בטרור אחרת. טרור שמבצע יהודי חוזר ליהודים כמו בומרנג. לאחר טבח גולדשטיין נשבעו לבצע שבע פיגועי התאבדות לאחר הרצח ואכן זה קרה".

    עוד הוסיף: אחת מהסיבות לטרור זה נקמה.

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: מתוך ויקיפדיה

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      קשקשן. אין דבר כזה טרור יהודי.
      יש קצת ציורי גרפיטי להוצאת תסכול של נערים מזה שהמדינה שלהם לא מגנה עליהם כנדרש. לא מיידויי אבנים ולא מכל מיני דברים. רק כשיש פגיעה ממשית נזכרים לפעול.
      אבל גרפיטי אינו טרור. ואפילו הצתה אינה טרור. זה מעשה וונדליזם שיש לטפל בו באמצעים משפטיים. אבל זה ממש לא טרור. לחבר את זה לטרור הערבי זו איוולת גמורה.

    2. 1

      בטח חוזר כבומרנג אנחנו היהודים פשוט נלך כצאן לטבח ואסור חלילה לתקוף חזרה חס וחלילה לא להרגיז את הערבים זה הציונות תמות ואל תגיב בגלל זה אנשים לא רוצים להתגייס לצבא הה כי נותנים להם נשק רק בתור תוספת משקל חס וחלילה להשתמש בו עכשיו אני מבין את הנבואה – אוייבי איש אנשי ביתו בית הוועד יהפוך לזנות .